God jul!

Postet av Marianne Sveen den 23. des 2022

SIL ønsker mer snø av nissen for skiløyper på hjemmebane, mens vi venter håper vi det blir mange fine skiturer i jula der løypene finnes for våre små og store skiløpere. Ønsker alle en riktig God jul og et Godt nyttår!


Logg inn for å skrive en kommentar.